WMS (DEPO YÖNETİMİ)

Her ölçekte işletmeye uygun, firmaların süreçlerini etkili şekilde kontrol ederek maliyet ve zaman tasarrufu sağlayan Depo Yönetim Sistemi.

Depo yönetim sistemi B2B programına entegre bir şekilde çalışarak tüm süreçlerin birbirine bağlı, sorunsuz ve akıcı halde kullanılabileceği gibi, B2B den bağımsız olarak firmada kullanılan ERP sistemi ile de tam entegre çalışabilmektedir.

Depo Yönetim Sisteminin Özellikleri Nelerdir?

1-Tek Program Üzerinden Tüm İş Süreçlerinizi Uçtan Uca Yönetin.

Sistem Yazılımın B2B programı ile tüm süreçler entegre çalışabileceği gibi, sadece ERP programına bağlı veya b2b yazılımından bağımsız veya farklı bir b2b programına bağlı olarak da çalışabilmektedir.

2- Tüm Depolarınızı Tek Sistem Üzerinden Kolayca Takip Edin.

Depo Yönetim Sistemi ile tüm depolarınızı tek program üzerinden takip edebilir ve yönetebilirsiniz.

3- Canlı stok takibi ile satış kanallarınızı anlık olarak besleyin.

ERP programından stok bilgisini alır, depo yönetimi ve satış kanallarında da bu stok havuzu kullanılır, ayrıca stok takibi yapmaz, böylece stokta olmayan bir ürünün satışı gerçekleşmez.

 

4- Acil Sipariş Özelliği İle Siparişlerde Öncelik Belirleyebilirsiniz.

Toplama ekranına düşen siparişler içerisinde acil paketlenmesi gereken ürünleri belirleyerek ayırabilir, öncelik sırasına göre toplama ve paketleme işlemi yapabilirsiniz.

5- Tek Ekranda Sevkiyat Bilgileri, Sipariş Bilgileri ve Sipariş Kalemlerini Detaylı Olarak Görebilir ve Yönetebilirsiniz.

Detaylı panel ekranı ile siparişlerle ilgili tüm depo süreçleri tek noktadan takip edilebilir ve böylece insan kaynaklı hatalar en aza indirilmiş olur.

6- Müşteriye Ait Siparişler Program Üzerinden Otomatik Birleşir, Gereksiz Fatura İsrafı ve Ürün Toplama Operasyonunda Zaman Kaybı Azalır.

Genellikle müşteriler siparişlerini toplu atmaktan ziyade parça parça vermektedirler, oluşan bu siparişlerin depoya yansıması ise her sipariş için ayrı ürün toplama, paketleme, irsaliye, fatura ve kargo operasyon işlemleri gerektirir, program müşteriden birden fazla gelen farklı siparişlerini tek bir siparişe toplayarak tüm bu aşamaları teke indirerek kargo maliyetlerini de düşürür.

7- Kullanıcı Bazlı Sipariş ve Ürün Satırı Sınırı Vererek Operasyon Yükünü Çalışanlar Arasında Dağıtabilirsiniz.

Kullanıcı bazında ürün toplama ve sipariş adedi sınırı vererek çalışanlarınız arasında iş yükünü dengeli bir şekilde dağıtabilir ve ekibinizin performansını rahatlıkla izleyebilirsiniz.

8- Kablosuz barkod okuyucu ile geniş alanda sevkiyatınızı yönetebilirsiniz.

Kablosuz barkod okuyucu ile bilgisayarınızdan uzakta ürünlerinizin barkodlarını okutabilirsiniz, böylece sınırlı bir alanda çalışmak yerine operasyonunuzu geniş alana dağıtarak sevkiyat kontrolü ve ürün paketleme yapabilirsiniz.

9- Tablet ile ürün barkodlarınızı okutarak operasyonunuzu yürütebilirsiniz.

Ürün barkodları için ayrıca barkod okuyucu almanıza gerek kalmadan tabletinizi aynı bir barkod okuyucu gibi kullanabilir, maliyetlerinizi düşürebilirsiniz.

10- Sevkiyat araçlarının depodan çıkış saatlerini tanımlayarak operasyonunuzu daha kolay yönetebilirsiniz.

Ürün depodan çıkmadan önceki son kontrolü önemlidir. Depodan araç çıkış saatlerini tanımlayarak sipariş toplama ekranında saati yaklaşan siparişleri ayırıp, siparişin doğru sevk edilmesi, kargo etiketlerinin basılması gibi son işlemlerinizi daha kolay yönetebilirsiniz.

12 – Sevkiyat ve Sayım İşlemlerinde Sesli Geri Bildirim Özelliği

Sesli geri bildirim özelliği ile çalışanlarınız ekrana bakmadan sesli yönlendirmelerle daha hızlı şekilde sayım işlemlerini tamamlayabilirler.

13- Tek Tuşla Barkod Yazıcısından İstediğiniz Adette Ürün Etiketi, Raf etiketi, Koli etiketi Yazdırabilme Özelliği

Ürün toplama, mal kabul ve sayım işlemlerinde ürün, raf veya koli etiketi gerektiğinde ek bir programa ihtiyaç duymadan direk program üzerinden istediğiniz kadar barkod çıktısı yazdırabilirsiniz.

14 – Aynı Anda Barkod Girişi, Raf Tanımlama, Eksik Etiketlerin Yazdırılarak Sayım İşleminin Tek Seferde Yapılabilmesi

Sayım işlemi esnasında bazı ürünlerin barkod tanımları eksik olabilir veya yeni bir rafa taşınması gerekebilir ya da yeni ürün barkodu tanımlanması gerekebilir, hepsinin sayım işlemi esnasında yapılabilmesi size hız kazandıracaktır.

15 – Sayım İşlemlerinde Anlık Olarak ERP Programından Stok Görebilme

Sayım işlemleri esnasında anlık olarak ürün stok bilgisi gösterilmektedir.

Böylece sayım yapılırken eksik ürün veya sayılmamış ürün sayım esnasında fark edilmiş olur.

16 – Tablet Üzerinden Kolay Mal Kabul Yapabilme İmkanı

Mal kabul işlemleri esnasında tablet kullanarak firmanızın depo akışına dayalı olarak ürünlerin en verimli şekilde alınmasına, işlenmesine ve yerine konmasına yardımcı olur. Ayrıca ERP programınız ile entegrasyonu da desteklediği için tüm operasyon hareketlerinizi kontrollü ve doğru bir şekilde yapabilirisiniz

17 – Kullanıcıları Depo ve Görev Bazlı Yetkilendirebilme İmkanı

Her kullanıcının program yetkisini görevine çalıştığı depoya göre belirleyebilirsiniz.

ÇOK DAHA FAZLASI VE SİZE ÖZEL DEMO SUNUMUMUZ İÇİN HEMEN BİZİMLE İLETİŞİME GEÇİN!

0850 242 0 444